Vad vill du att ditt formsprÄk ska förmedla? Vad vill du att betraktaren ska kÀnna nÀr hen ex besöker din hemsida, eller ser ett InstagraminlÀgg? Vilket syfte tjÀnar en visuell identitet för dig? Hur viktigt Àr det att din visuella presentation förmedlar din emotionella vision? Vilka typer av kontaktytor kommer finna och vara mest relevanta? Vart möter dina kunder din identitet (ex. reception, hemsida, IG, korridor, lokaltidning etc)? Vad Àr bra trafik/belÀggning per sÀsong? Hur mÄnga kunder hoppas du kunna ombesörja? Vilka Àr dina frÀmsta konkurrenter och vilka Àr dina bench marks, alltsÄ företag som du ser upp till, imponeras av? Vilka företag/platser/konkurrenter vill du kÀnna som jÀmlika, upplevas pÄ samma nivÄ som? Vad Àr din drömbild nÄgra Är framÄt i tiden? Vilka nyckelenheter önskar du att vi skissar ut den nya identiteten pÄ? Ex., hemsida, SoMe-mallar, brevpapper, menyer, skyltar, vattenflaskor, PowerPoint-mallar, annonser, vaxpapper, lÀppcerat, tvÄlförpackning, handdukar, etc